اطلاعیه شماره 15- اقدامات لازم در صورت مشاهده وضعیت Pending در هنگام ارسال صورتحساب

متن اطلاعیه:

نظر به سوالات و مکاتبات متعدد مودیان و ادارات کل در رابطه با ارسال صورت حساب الکترونیکی و جلوگیری از درج تکراری صورتحساب در کارپوشه مودیان، ضروری است موارد ذیل مورد توجه قرار گیرد:

1- در صورتی که پس از ارسال صورتحساب الکترونیکی، وضعیت صورتحساب ارسالی pending (در حال بررسی) باشد، موردی از ارسال مجدد آن صورتحساب خودداری نموده و منتظر مشخص شدن وضعیت نهایی صورتحساب در سامانه باشد.

  • چنانچه وضعیت صورتحساب به Faild (ناموفق و دارای خطا) تغییر یابد، ضمن برطرف کردن خطای موجود، می بایست نسبت به ارسال مجدد صورتحساب اقدام گردد.
  • در صورتی که وضعیت صورتحساب الکترونیکی Success (موفق) باشد صورتحساب در کارپوشه قابل مشاهده بوده و نیاز به ارسال مجدد نمی باشد.

2- در برخی موارد وضعیت Pending صورتحساب الکترونیکی ارسالی، به دلیل عدم بروز رسانی پایانه فروشگاهی مودیان (نرم افزارهای واسط و … ) می باشد، لذا می بایست جهت برطرف شدن مشکل، نرم افزار مربوطه بروز رسانی گردد. ضمناً ممکن است به دلیل عدم استعلام مجدد، وضعیت صورتحساب همچنان در پایانه فروشگاهی مودی به صورت pending نمایش داده شود در صورتیکه وضعیت آن صورتحساب در سامانه مودیان به Success یا Failed تغییر پیدا کرده باشد، لذا لازم است مجدد استعلام شود. 

 

اطلاعیه شماره 15- اقدامات لازم در صورت مشاهده وضعیت Pending در هنگام ارسال صورتحساب

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط