megapay-logo

مگاپی، نرم افزار واسط سامانه مودیان | ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان

اگر به دنبال یک نرم افزار واسط سامانه مودیان هستید که فرآیند ارسال صورتحساب الکترونیکی را برای شما ساده و سریع کند، نرم افزار مگاپی را از دست ندهید.

نرم افزار واسط سامانه مودیان مگاپی، با امکانات و قابلیت های پیشرفته خود، فرآیند ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان را برای مودیان تسهیل می کند.

از جمله مزایای استفاده از نرم افزار مگاپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* سهولت در استفاده: نرم افزار مگاپی با طراحی کاربرپسند و رابط کاربری ساده، استفاده از آن را برای مودیان آسان می کند.

 امکانات پیشرفته: نرم افزار مگاپی با امکانات و قابلیت های پیشرفته خود، فرآیند ارسال صورتحساب الکترونیکی را برای مودیان ساده تر و سریع تر می کند.

* قیمت مناسب: نرم افزار مگاپی با قیمت مناسب خود، گزینه ای مقرون به صرفه برای مودیان است.

نرم افزار واسط سامانه مودیان مگاپی

ویژگی های نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی مگاپی

مشتریان مگاپی

نحوه ورود اطلاعات صورتحساب های فروش در نرم افزار مگاپی

در "نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکی مگاپی" اطلاعات مورد نیاز برای صدور صورتحساب الکترونیکی با چهار روش مختلف از مودی دریافت شده، صورتحساب با فرمت‌ها و الگوهای تعیین شده ایجاد شده و برای ارسال به سامانه مودیان آماده می‌شود.

از طریق فرم وب

اشتراک تعداد صورتحساب و ماهیانه

از طریق EXCLE

همراه با آموزش اختصاصی نحوه تکمیل فایل اکسل

ایمپورت اطلاعات صورتحساب از طریق API

اتصال به API مگاپی

همراه با پشتیبانی کارشناسان مگاپی جهت اتصال

اتصال به API نرم‌افزارهای متداول و اختصاصی

همراه با پشتیبانی کارشناسان مگاپی جهت اتصال و پیاده سازی

اتصال به پایگاه داده نرم‌افزارهای متداول و اختصاصی

SQL View

ایمپورت اطلاعات صورتحساب از طریق API

نصب اختصاصی روی سرور کاربر

(On Premises)

چرا مگاپی؟

سادگی و سهولت استفاده

مگاپی از طریق راهنمای قدم به قدم و ساده و قابل فهم، به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی صورتحساب‌های خود را صادر و ارسال کنند. همچنین، مگاپی امکان اتصال به نرم‌افزارهای صدور صورتحساب را نیز فراهم می‌کند که می‌تواند کار صدور صورتحساب را برای کاربران بسیار آسان‌تر کند.

-رابط کاربری ساده و آسان برای استفاده

– صدور صورتحساب الکترونیکی در چند دقیقه

– پیاده‌سازی سیستم بصورت On Premises بر روی سخت‌افزار مشتری

چرا مگاپی؟

امکانات گسترده

مگاپی طیف گسترده‌ای از امکانات را برای کاربران خود فراهم می‌کند که می‌تواند نیازهای مختلف آنها را برآورده کند. از جمله این امکانات می‌توان به مواردی مانند انواع تخفیف کلی، مالیات بر ارزش افزوده، عملیات پرداخت، صحت‌سنجی و مغایرت‌گیری، مدیریت تأییدیه‌ها، صورتحساب چاپی، صورتحساب اصلاحی و برگشت از فروش، تعریف خریداران، تعریف کاربر و مؤدی، مدیریت صورتحساب‌ها و پلن‌های اشتراک گوناگون اشاره کرد.
“مگاپی، محدودیتی برای دریافت اطلاعات صورتحساب‌های شما ندارد. هر طور که دوست دارید، ارسال کنید.

چرا مگاپی؟

پلن‌های مقرون به صرفه

مگاپی پلن‌های اشتراک متنوعی را با قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهد که می‌تواند نیازهای مختلف کاربران را برآورده کند. همچنین، مگاپی امکان پرداخت بر اساس هر صورتحساب را نیز فراهم می‌کند که می‌تواند برای کاربرانی که حجم بالایی از صورتحساب ندارند، بسیار مقرون به صرفه باشد.

تفاوت بین صورتحساب الکترونیکی نوع اول با نوع دوم چیست؟

تفاوت صورت حساب الکترونیکی نوع اول و دوم در ضرورت درج اطلاعات خریدار است. در معاملات فعالان اقتصادی با یکدیگر (B2B) که درج اطلاعات کامل خریدار الزامی است، صورتحساب الکترونیکی باید از نوع اول صادر شود. در صورتحساب الکترونیکی نوع دوم، درج اطلاعات خریدار در صورت حساب الزامی نمی باشد. صورتحساب الکترونیکی نوع دوم عمدتا برای صورت حساب هایی که به مصرف کننده نهایی داده می شود، کاربرد دارد.

چند روش برای ارسال صورتحساب الکترونیکی وجود دارد؟

1- ارسال صورتحساب به صورت مستقیم توسط مودی 2- ارسال صورتحساب توسط شرکت معتمد با کلید مودی 3- ارسال صورتحساب توسط معتمد با کلید شرکت معتمد 4- ارسال صورتحساب توسط سامانه های دولتی

ایا امکان ارسال صورتحسابهای الکترونیکی به صورت کلی و یکجا وجود دارد؟

ارسال صورتحساب ها در قالب بسته های حداکثر 100 تایی امکان پذیر است.

آیا برای صدور صورتحساب الکترونیکی درج"شماره اقتصادی خریدار" الزامی است؟

" شماره اقتصادی خریدار" در صورتحساب الکترونیکی مورد قبول سامانه مؤدیان نمی باشد و "شناسه ملی" شرکت ها به عنوان کد اقتصادی باید درج شود.

آیا پس از ثبت صورتحساب امکان ویرایش آن وجود دارد؟

خیر، مودی می تواند در صورت لزوم صورتحساب الکترونیکی اصلاحی/ ابطالی/ برگشت از فروش حسب مورد صادر نماید.

آیا امکان رد و یا تایید صورتحساب الکترونیکی وجود دارد؟

بله، خریدار با مراجعه به کارپوشه خود امکان مشاهده و تایید صورت حساب ها را دارد و در صورت عدم تایید بعد از 30 روز از تاریخ صدور، صورت حساب به صورت خودکار تایید می شود.

کدام صورتحساب از نظر سازمان امور مالیاتی کشور معتبر است؟

صورتحساب الکترونیکی که دارای شماره 22 رقمی منحصر به فرد مالیاتی است و مطابق با قواعد سازمان امور مالیاتی کشور صادر و به سامانه مودیان با موفقیت ارسال گردیده باشد، معتبر است.

ماده 6 قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان به چه موردی اشاره می کند؟

جمع صورتحساب های الکترونیکی صادره توسط هر مودی در هر دوره مالیاتی نمی تواند بیشتر از سه (3) برابر فروش اظهار شده وی در دوره مشابه سال قبل، که مالیات آن به سازمان پرداخت شده یا ترتیب پرداخت آن داده شده است، باشد. جمع صورتحساب های الکترونیکی صادرشده در هر دوره مالیاتی برای واحدهای جدید التأسیس یا واحدهای فاقد سابقه مالیاتی نمی تواند بیش از سه برابر معافیت سالانه موضوع ماده (101) قانون مالیات های مستقیم باشد. صدور صورتحساب الکترونیکی بیش از حد مجاز مقرر در این ماده برای کلیه مودیان منوط به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده متعلقه یا تعیین ترتیب پرداخت بدهی مالیاتی یا ارائه تضامین کافی خواهد بود، در غیر این صورت به صورتحساب الکترونیکی صادرشده اعتبار مالیاتی تعلق نمی گیرد. آیین­ نامه اجرائی این ماده ظرف مدت شش ماه از لازم الاجراء شدن این قانون توسط سازمان تهیه می شود و به تصویب وزیر امور اقتصادی و دارایی می­رسد.

فرم مشاوره

جهت دریافت مشاوره، فرم زیر را تکمیل نمایید.

چنانچه برای انتخاب پلن سوالی دارید، پلن دیگری مدنظرتان هست و یا درخواست دریافت دموی نرم افزار را دارید، با مشاوران مگاپی تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کنید تا بلافاصله کارشناسان ما با شما تماس حاصل کنند.


    تماس با ما:

    برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید با شماره تلفن 02188519470 و 02191096350 (در وقت اداری) و 09965232231 (در هر زمان) و یا از طریق ارتباط با ما تماس بگیرید.

    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است